Máte tu niekoľko možností výberu.
Pri výbere tovaru si ho môžete prezrieť odkazom detail, alebo rovno pridať do virtuálneho košíka. Zobrazí sa vám okienko o úspešnom pridaní do košíka a tu máte možnosť prejsť rovno do košíka, alebo pokračovať v nákupe. Ak máte vybrané kliknete v pravo hore na košíček a zobrazí sa vám zoznam tovaru a formulár pre údaje potrebné k objednávke. Tieto údaje vyplníte. Máte tu možnosť aj registrácia, ktorá nie je samozřemě povinná. Ďalej začiarknete súhlas s prečítaním obchodných podmienok a vyplníte spôsob dodania. Ceny dopravy sa riadi cenníkom Slovenskej pošty a PPL.
Nakoniec kliknete na kolónku potvrdenie objednávky a dostanete sa na finálnej stránku pre kontrolu vložených údajov, tu len záväzne potvrdíte objednávku. Informácie o úspešnom zadaní objednávky vám príde na uvedený email, kde budete informovaní aj o jej stave.
Od 13.-15.11.2018 prebieha DEN DOPRAVY ZADARMO!
Pri každom nákupe v hodnote minimálne 300 Sk budete mať poštovné zadarmo.
PPL Expresný kurier dobierkou € 3,99 + € 1 dobierka
PPL Expresný kurier převodem € 3,99
Kuriér do 48 hod a prevodom na účet od 80€ ZDARMA.
Slovenská pošta - dobierkou € 4,99 + € 2 dobierka
Slovenská pošta - prevodom € 4,99
Osobný odber v Bratislave - prevodom ZDARMA
Osobný odber v Bratislave - hotově € 2
(Lenardova 1260, Bratislava - SK - !! objednať nutné deň vopred do 15 hodín !!)
Prípadné reklamácie vybavíme v súlade platnými právnymi predpismi (Občiansky zákonník pre fyzické osoby, Obchodný zákonník pre právnické osoby).
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku uvedené inak.
Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:
Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kópiu daňového dokladu
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.
Kupujúci má podľa § 53 odsek 6 zák. č 40/1964 Zb. (obc Zák), právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar bez známok používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať späť v uvedenej lehote. Po vrátení tovaru, predávajúci zákazníkovi vráti späť zodpovedajúcu čiastku za tovar vopred dohodnutým spôsobom. Náklady spojené s dopravou sa nevracia.